Beste,
Is er iemand die meer weet van de consequenties van het niet naleven van een vonnis inzake omgangsrecht?
Ik heb mijn dochtertje van bijna twee teruggekregen met blauwe (paarse) plekken op haar poep, haar rug en in haar gezichtje.
Ik heb alle nodige vaststellingen laten doen, fysiek en psychologisch en heb de bevestiging gekregen dat er geen twijfel bestaat over de oorzaak. Ik heb klacht neergelegd en heb alle mogelijke instanties op de hoogte gesteld die pretenderen in het belang van kinderen te werken, maar ik kom geen stap vooruit. Om jullie de reeks onbegrijpelijke uitspraken en meningen te besparen zal ik kort zeggen waar het nu op staat. De rode draad doorheen alle adviezen is de volgende.
Als ik haar meegeef riskeer ik haar veiligheid. Als ik de zitting heropen en het gerecht wijs op de mogelijkheid dat ze geslagen werd, dan zou de kans groot zijn dat ze mijn dochtertje plaatsen (weg bij mij...) en als ik haar niet meegeef riskeer ik boetes van 1000euro per dag en gevangenisstraf tot één jaar. Ik heb dus drie mogelijkheden die allen geen uitkomst bieden.
Kan iemand mij vertellen wat ik in dit geval dien te doen?
oprecht bedankt!