Beste errewitje.
Gewoon een vraag, was dat toevallig een ziekenhuis in het Mechelse? Ik heb hier toevallig hetzelfde probleem...
@ andere bereidwillige adviseurs:
Ik krijg hier een "aangetekende laatste aanmaning voor uitvaardiging dwangbevel" binnen maar ik vrees dat ik deze aanrekening nooit ontvangen heb (omdat ik deze nooit heb ingediend bij de ziekteverzekering van het werk). Nooit een herinnering gehad.
het gaat om een feit in 2006, verhuisd na 2,5 jaar. En nu bijna 5 jaar later krijg ik deze brief binnen, en eerder nooit.
Ik wil gerust dit openstaand bedrag meteen overschrijven, vraag is natuurlijk naar welke rekening, dat van het ziekenhuis heb ik eenmaal niet en dat van de gerechtsdeurwaarder (rekening derdengelden?) wordt hier afgeraden?
klopt het wat hier staat:
http://plusmagazine.rnews.be/nl/rechten ... urwaarders" onclick="window.open(this.href);return false;
klopt het onderstaande want dit is al niet het geval bij mij : Bovendien moet hun brief de volgende vermelding bevatten (in een afzonderlijke alinea toegevoegd, in het vet gedrukt en in een ander lettertype, zo bepaalt de wet):" Deze brief betreft een minnelijke invordering en geen gerechtelijke invordering (dagvaarding voor de rechtbank of beslag)."
of heeft deze de dichterlijke vrijheid in acht genomen met de vermelding: aangetekende laatste aanmaning voor uitvaardiging dwangbevel"
Alvast bedankt voor feedback
Mvg