terrassen appartementsgebouw

administratief
Topic Starter

terrassen appartementsgebouw

#1 , 14 jul 2010 17:26

Graag had in meer duidelijkheid gehad ivm met ons algemeen reglement van mede-eigendom.
In ons reglement staat een opsomming van de gemene delen van het gebouw hierbij staat ook vemeld balkons en vensters, balustraden, de leuningen van balkons en vensters.
Mijn vraag is nu: in hoeverre moeten wij met z'n allen delen in het herstellen van een terras waar de dekstenen van zijn naar beneden gekomen en er doorsijpeling is van water door het beton? Moeten wij alle kosten mee delen en/of valt de nieuwe betegeling ook onder algemene lasten. Doordat dit niet gespecifieerd staat in het reglement vraag ik me af hoe we dit moeten interpreteren.
Wie kan mij een antwoord geven?
Alvast bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 14 jul 2010 17:30

De dekstenen van de leuning?

administratief
Topic Starter

#3 , 14 jul 2010 17:40

De dekstenen van de leuning?
ja

Reclame

Vandebos

#4 , 14 jul 2010 18:03

Dekstenen zijn gemeenschappelijk, iedereen zal dan dienen bij te dragen overeenkomstig zijn quotiteit en de verdeelsleutel opgenomen in de basisakte.

De betegeling van het terras zelf is doorgaan privatief, doch de akte kan hier anders over oordelen en er kunnen bovendien eenvormigheids bepalingen zijn vastgelegd.

Terug naar “Archief”