Vrouw heeft man en drie kinderen achtergelaten..

WindowsXP
Topic Starter

Vrouw heeft man en drie kinderen achtergelaten..

#1 , 13 feb 2011 01:20

Hallo,

Dit is echt niet voor mij maar ik ken iemand waarvan de vrouw hem en zijn drie kinderen heeft achtergelaten en nu bij iemand anders is.. en niet zomaar iemand maar iemand die drugs gebruikt enzo en haar ook in die milieu gebracht heeft.. en ze doen nog allerlei 'duivelse praktijken' waarvan ik niet in de details wil betreden.. wou gewoon vragen of zoiets strafbaar is?????

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Oude Belg

#2 , 13 feb 2011 03:14

Overspel is niet meer strafbaar. Duivelse praktijken ook niet, omdat de duivel niet bestaat.
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Turaki

#3 , 13 feb 2011 20:01

Politie laten komen om gezinsverlating te laten vaststellen middels een PV, kan dan later gebruikt worden indien nodig.

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 13 feb 2011 20:55

AANGIFTE bij politie doen van verlaten echtelijke woonst.
Kwartierinspecteur PV EN administratieve akte laten opstellen.
Hangt daarna of van huwelijk, wettig samenwonen, gewoon samenwonen enz
Tevens zit milieu gebruik drugs bij en wordt indien minderjarige kinderen niet zo direct gewaardeerd bij JRB en aanverwante diensten

WindowsXP
Topic Starter

#5 , 14 feb 2011 01:00

Overspel is niet meer strafbaar. Duivelse praktijken ook niet, omdat de duivel niet bestaat.
Amai.. bedankt voor je super 'professionele' advies.. :? :shock: :lol:
Politie laten komen om gezinsverlating te laten vaststellen middels een PV, kan dan later gebruikt worden indien nodig.
AANGIFTE bij politie doen van verlaten echtelijke woonst.
Kwartierinspecteur PV EN administratieve akte laten opstellen.
Hangt daarna of van huwelijk, wettig samenwonen, gewoon samenwonen enz
Tevens zit milieu gebruik drugs bij en wordt indien minderjarige kinderen niet zo direct gewaardeerd bij JRB en aanverwante diensten
Ok bedankt allebei en ik zal de info doorgeven maar had eig nog een vraagske.. :de gevluchte vrouw werd door iemand van die verkeerde vriendenkring gechanteerd door iets dat hij niet had en hij heeft van de vrouw 7000(!!!!!)EURO kunnen afpingelen,en die geld heeft de gevluchte vrouw toen hij bij zijn man was(nog op het einde van die periode) nog van zijn rekening kunnen stelen.. nu is mijn vraag of die chanteerder nog in de problemen kan komen ALS ER EEN GETUIGE is want ander bewijs gaat er niet zijn.. .

Kan een rekeninguitreksel dat er die dag 7000Euro is afgehaald ook een rol spelen als bewijs+dan nog een getuige????

Gebruiker21

#6 , 14 feb 2011 14:05

Was die rekening gemeenschappelijk of was het de rekening van de man? In het eerste geval is het niet "stelen". In het tweede geval: hoe heeft die vrouw dat geld kunnen afhalen?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

WindowsXP
Topic Starter

#7 , 14 feb 2011 20:41

Was die rekening gemeenschappelijk of was het de rekening van de man? In het eerste geval is het niet "stelen". In het tweede geval: hoe heeft die vrouw dat geld kunnen afhalen?
Heb het vandaag gevraagd en het vervreemden van het geld is als volgt gegaan.. :hij had geld in zen bankkluis en zijn vrouw is DMV SCHRIFTVERVALSING in zijn bankkluis geraakt en daar de 7000 gestolen.. .

Nu.. ,zou door bijv camerabeelden of als hij kan bewijzen dat het een vals geschrift was zijn vrouw nog kunnen aanklagen?

Turaki

#8 , 15 feb 2011 08:03

Tenzij het geld van hem was voor ze huwden (in de veronderstelling dat ze gehuwd zijn, en onder het wettelijk stelsel), kunnen echtgenoten niet van elkaar stelen.
Enkel bezittingen waarvan hij kan bewijzen dat ze voor het huwelijk van hem waren, konden gestolen worden.

Gebruiker21

#9 , 15 feb 2011 11:19

Heb het vandaag gevraagd en het vervreemden van het geld is als volgt gegaan.. :hij had geld in zen bankkluis en zijn vrouw is DMV SCHRIFTVERVALSING in zijn bankkluis geraakt en daar de 7000 gestolen.
Heh? Wat is dat nu weer voor een uitleg? Ofwel kan je in een kluis, ofwel kan je er niet in. Als je de sleutel hebt en / of de code kent, dan kan je in de kluis. Waar is er precies schriftvervalsing gebeurd? Het enige dat ik kan bedenken is dat er met een valse naam getekend is toen de bankbediende vroeg om te tekenen voor de kluis binnengegaan werd (geen idee waarom ze dat zou gedaan hebben). Maar dat kan je dus niet zomaar te weten komen.

Wij gebruikten vroeger op het werk ook een kluis van een bank om back-ups te bewaren, en gelijk wie van onze dienst kon in die kluis. Je moest enkel de sleutel hebben en de code weten. We tekenden in de bank uiteraard elk onder onze eigen naam. Normaalste zaak van de wereld.

Dus als die vrouw een sleutel had en de code kende, waarom zou ze dan aan "schriftvervalsing" doen? Ze kon volledig legaal aan de inhoud van die kluis.

Ben je zeker dat je geen dingen uit je duim aan het zuigen bent, Windows XP?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

WindowsXP
Topic Starter

#10 , 15 feb 2011 17:03

Heb het vandaag gevraagd en het vervreemden van het geld is als volgt gegaan.. :hij had geld in zen bankkluis en zijn vrouw is DMV SCHRIFTVERVALSING in zijn bankkluis geraakt en daar de 7000 gestolen.
Heh? Wat is dat nu weer voor een uitleg? Ofwel kan je in een kluis, ofwel kan je er niet in. Als je de sleutel hebt en / of de code kent, dan kan je in de kluis. Waar is er precies schriftvervalsing gebeurd? Het enige dat ik kan bedenken is dat er met een valse naam getekend is toen de bankbediende vroeg om te tekenen voor de kluis binnengegaan werd (geen idee waarom ze dat zou gedaan hebben). Maar dat kan je dus niet zomaar te weten komen.

Wij gebruikten vroeger op het werk ook een kluis van een bank om back-ups te bewaren, en gelijk wie van onze dienst kon in die kluis. Je moest enkel de sleutel hebben en de code weten. We tekenden in de bank uiteraard elk onder onze eigen naam. Normaalste zaak van de wereld.

Dus als die vrouw een sleutel had en de code kende, waarom zou ze dan aan "schriftvervalsing" doen? Ze kon volledig legaal aan de inhoud van die kluis.

Ben je zeker dat je geen dingen uit je duim aan het zuigen bent, Windows XP?
Geachte Tom,

Ik vond het ook wat raar maar omdat IKZELF geen enkel ervaring heb ivm bankkluizen heb ik niet verder gevraagd aan hem maar ik heb helemaal echt niets uit men duim gezogen en dit was wat de persoon in kwestie tegen mij verteld heeft maar ik zal het nog eens tegoei vragen en ook vertellen van de sleutel en code dus waarom en hoe het komt dat ze schriftvervalsing heeft moeten doen.. .

Ps:aub Tom.. WAAROM ZOU IK HIER IN GODSNAAM iets uit men duim zuigen????Wat zou ik daaraan hebben?Ik probeer iemand te helpen met een doodserieus geval en ik vertel wat die persoon mij verteld heeft.. :? :? :?

Gebruiker21

#11 , 16 feb 2011 09:17

Omdat je verhaal echt met haken en ogen aan elkaar hangt en de ene keer het geld van een bankrekening gehaald wordt, en in de volgende versie van je verhaal komt het plots uit een kluis? Beetje raar, niet? Ik kan best geloven dat je niet exact de ware toedracht kent, maar verzin er dan zelf geen dingen bij. Je spreekt hier over "schriftvervalsing", terwijl je zelfs nog niet weet of er ook daadwerkelijk "schriftvervalsing" gepleegd is. Hoe wil je ni dat je geholpen wordt, als je niet exact de feiten geeft, zelf er dingen bij verzint, en zelf al conclusies trekt?

Er zijn hier in het verleden nog posters geweest die bijzonder onwaarschijnlijke verhalen ophangen, enkel om te zien hoe er zou op gereageerd worden, vandaar mijn argwaan.

WindowsXP
Topic Starter

#12 , 16 feb 2011 16:40

Omdat je verhaal echt met haken en ogen aan elkaar hangt en de ene keer het geld van een bankrekening gehaald wordt, en in de volgende versie van je verhaal komt het plots uit een kluis? Beetje raar, niet? Ik kan best geloven dat je niet exact de ware toedracht kent, maar verzin er dan zelf geen dingen bij. Je spreekt hier over "schriftvervalsing", terwijl je zelfs nog niet weet of er ook daadwerkelijk "schriftvervalsing" gepleegd is. Hoe wil je ni dat je geholpen wordt, als je niet exact de feiten geeft, zelf er dingen bij verzint, en zelf al conclusies trekt?

Er zijn hier in het verleden nog posters geweest die bijzonder onwaarschijnlijke verhalen ophangen, enkel om te zien hoe er zou op gereageerd worden, vandaar mijn argwaan.
Ik ga hier nog s duidelijk zeggen(voor de laatste keer)dat ik NIETS VERZONNEN heb en het ook niet doe! :twisted:

Ik vertel gewoon wat die persoon tegen mij verteld.. :het is raar maar waar maar eerste x zei die toen we er vluchtig over gingen dat het van een rekening was afgehaald en toen ik hem(een dag later omdat jullie het vroegen) de EXACTE details vroeg zei hij dat het eig uit zijn bankkluis genomen is.. jaaaaah?????IS DAT DAN MIJN SCHULD????

Wacht eerst eens even in't vervolg voor je iemand beschuldigt van dingen te 'verzinnen'.. :? :? :?

JPV
Juridisch actief: Ja

#13 , 17 feb 2011 07:52

Ik denk dat jij gewoon volgens Gebruiker21 (terecht) moet oppassen met conclusies te trekken die er niet zijn. Je kan nog niet van schriftvervalsing spreken als je nog niet eens zeker weet op welke manier het geld afgehaald is. Besef dat het dan voor mensen die hier willen antwoorden nogal extreem lastig is om het verhaal correct proberen in te schatten.

Gebruiker21

#14 , 17 feb 2011 09:31

Ik vertel gewoon wat die persoon tegen mij verteld.. :het is raar maar waar maar eerste x zei die toen we er vluchtig over gingen dat het van een rekening was afgehaald en toen ik hem(een dag later omdat jullie het vroegen) de EXACTE details vroeg zei hij dat het eig uit zijn bankkluis genomen is.. jaaaaah?????IS DAT DAN MIJN SCHULD????
Sorry hoor, maar als iemand mij vraagt om hier zijn verhaal te doen, en mij maar de halve waarheid vertelt of zijn verhaal twintig keer verdraait, dan zou ik deze persoon vriendelijk duidelijk maken dat ik hem op die manier niet verder kan helpen.

Misschien moet je dat aan jouw kennis ook eens duidelijk maken: als je wil geholpen worden, wees dan eerlijk!

WindowsXP
Topic Starter

#15 , 17 feb 2011 16:18

Sorry hoor, maar als iemand mij vraagt om hier zijn verhaal te doen, en mij maar de halve waarheid vertelt of zijn verhaal twintig keer verdraait, dan zou ik deze persoon vriendelijk duidelijk maken dat ik hem op die manier niet verder kan helpen.

Misschien moet je dat aan jouw kennis ook eens duidelijk maken: als je wil geholpen worden, wees dan eerlijk!
Je hebt dik gelijk! :wink:

Weet je wat het wel is.. :hij is er zo slecht bij laatste tijd met zen verstand eh sinds zijn vrouw weg is.. ,ik merk dat aan hem:heel vergeetachtig enzo.. onderschat het niet met 3 kinderen achtergelaten worden.. :die kinderen moeten naar school,moeten eten/drinken,hebben aandacht nodig..

Zou niet in zijn plaats willen zijn hoor.. :?

Terug naar “Archief”