problemen met opvoeding co-ouderschap

jkam
Topic Starter

problemen met opvoeding co-ouderschap

#1 , 07 mar 2011 12:15

Om kort te zijn; ik zit al 7 jaar in een co-ouderschapsregeling en er zijn de laatste tijd indicaties dat m'n kinderen het aan de andere kant
moeilijk hebben. Ze worden aan hun lot overgelaten wat schoolwerk betreft. Er zijn financiële problemen en er is ook sprake van overmatig alcoholgebruik. Niet dat er dramatische verwaarlozing is maar het is eerder een opeenstapeling van factoren die toch maken dat ik vrees voor beschadiging. Mijn vraag is nu: kan ik hieraan iets veranderen. Zijn er instanties die ik kan contacteren. Of kan ik echt niets ondernemen tot er echt flagrante tekenen zijn van verzuim in de ouderlijke plichten?

bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bartvdm75

#2 , 07 mar 2011 20:11

Hallo,

Heel raar, maar ik zit met net hetzelfde probleem. Ik ben reeds 10 jaar gescheiden, maar ook ik kom nog dagelijks problemen tegen. Uiteindelijk maar op zoek gegaan op het internet en ik kom hier terecht.
Ik had inderdaad dezelfde vraag : zijn er instanties die we kunnen contacteren ?

Alvast bedankt

Reclame

Terug naar “Archief”