Ik heb een keuken besteld bij een bepaalde firma, alles was getekend naar onze keuze, na het opnemen van de maten hebben wij een voorschot betaald. Dan
moesten wij nog eens langs komen om alles te bespreken met een binnenhuisarchitect, daar werd ons gezegd dat een van de hoekkasten niet open zou kunnen omdat de afzuigkap voor de deur kwam, daarom moest er een kastje bij van een 17cm, ook de afwasbak die bestond uit een kleine en een grote bak kon dan wel bestaan uit 2 grote bakken en dan moest er nog tussen de
bovenkasten een stukje geplaatst worden om mooi aan de muur aan te sluiten, ook werd het kookfornuis enkele cm verplaatst dat alles mits de nodige € opleg,
Wij stemden in met de nodige aanpassing alsook met de opleg; maar nu krijgen wij bericht dat de aanpassingen toch niet mogelijk zijn.
Zij hebben ons een nieuw plan opgestuurd en de afwasbak is terug een grote en een kleine en ook de kookplaat hebben ze verplaatst waardoor de afzuigkap zich niet meer in het midden van de kookplaat bevind.
Daar ons vertrouwen helemaal weg is bij deze firma is mijn vraag kan ik alles opzeggen en mijn voorschot terugvorderen?
Raf001