Ander werk

Silke beerends
Topic Starter

Ander werk

#1 , 14 mar 2011 20:02

Mijn contract is vanaf vandaag geeindigt. Heb ander werk gevonden... Wat van papierwerk moet ik nu in orde brengen of wat moet ik waar gaan doogeven zodat alles in orde is? Mijn nieuwe baas zegt dat als ik het doorgeef aan de hulpkas alles in orde is, is dit voldoende en is dan alles correct? Bedankt als iemand mij een antwoord of info kan geven hieover!!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
xena

#2 , 14 mar 2011 21:09

als er geen activiteitsdag tussenzit moet u niks doorgeven , als dit wel het geval is bvb 1 dag kan u voor die ene dag misschien best verlof nemen

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 mar 2011 09:10

Ik ben reeds twee keer van werk veranderd (sloot telkens perfect op elkaar aan, zonder inactiviteitsdag(en) ), en hebt nooit zelf iets moeten ondernemen (buiten ontslagbrief schrijven voor het éne bedrijf, en contract tekenen bij het andere ;-).
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

JPV
Juridisch actief: Ja

#4 , 15 mar 2011 11:46

als je natuurlijk verminderd van uurrooster, ga je best wel naar de hulpkas/vakbond.

Terug naar “Archief”