goeiendag ;
had een vraagje over boetes in italie.3 boetes gekregen op week tijd en elke boete op datum van boeking van hotel.
de overtredingen zijn van mei 2008,heb ondertussen meermaals brieven gehad van incassobureau in italie.
nu anderhalve maand terug kreeg ik eern brief van een incasso bureau in heverlee(belgisch dus),die werkten samen met de bureau in italie.
nu zijn die aan het dreigen dat ik moet betalen en zoniet dit juridische gevolgen zal krijgen.
ben al naar de politie geweest,politierechtbank voor meer info(want ik ben er niet zeker van dat de overtredingen wel gebeurt zijn,er zijn alleen fotos van kont van auto,voor de rest staat er niets op) maar das ook maar gissen,en kreeg ook alsmaar te horen dat ze het zelf ook niet zouden betalen,(hoofdcommissaris)maar da ze niet zeker waren.
nu kan er mij iemand meer informatie geven over soortgelijke zaken of waar kan ik naartoe om exacte gegevens te kunnen verkrijgen.
p.s.de boetes waren eerst ong 300euro en nu is het ineens over 700 euro geworden.
dank u bij voorbaat