hallo heb een vraag.
december eerste keer ben ik geweest en vrederechter had beslist,dat ik huish 575 en een afbetaling 350 van achterstand.
heb ik gedaan in januari 2011 huish 575+achterstand 350.
maar eisende partij waren er niet mee akoord met die beslissing
kreeg dan in de zelfste maand een brief om terug te gaan.
en ben ik de 2e keer niet geweest omdat ik het zowieso zou verliezen.
zij met haar vader en advocaat en ik alleen.
heb een brief gekregen van de vrederechter met de beslissing.
bijlage ongetekend afschrift beslissing
op 21 februari 2011. per gewone brief. (aangetekende nog niet gekregen)
vonnis.
gelet op het verzoekschrift van 23 november 2010,ter griffie toegekomen op 23 november 2010.
de wet van 15 juni 1935 op het gebruik van de talen in de gerechtszaken werd nageleefd.
eisende partij heeft haar middelen en besluiten voorgedragen op de openbare terechtzitting van heden,waarna de zaak in beraad werd genomen.
verwerende partij verschijnt niet,noch iemand voor hem.
gelet op de termen van de vordering zoals gesteld in het oorspronkelijke verzoekschrift is de vrederechter
zowel ratione materiae,summae als loci rechtsgeldig gevat (wat dat wil zeggen weet ik niet ratione materiae,summae als loci rechtsgeldig gevat )
de vordering strekt tot:
ontbinding van de huurovereenkomst betreftfende hat app gelegen te x,xstraat,nrx,lastens verwerende partij,met machtiging tot uitdrijving.
verwerende partij solidair te veroordelen tot betaling aan eisende partij van 4.150 eu achterstallige huur t.e.m. december 2010 en 1.575 eu wederverhuringsvergoeding en tot de in de loop van het geding te vervallen huurgelden.
voorbehoud voor eventuele huurschade en voor onbetaalde rekeningen van welke aard ook.
vrijgave van de huurwaarborg aan eisende partij.
veroordeling van verwerende partij tot de kosten van het geding.
uit de termen van het inleidende verzoekschrift,de ter zitting door eisende partij verstrekte toelichting en de overgelegde stavingsstukken komt de vordering gegrond voor in de hiernabepaalde mate.
rechtdoende op tegenspraak.
alle andere,meeromvattende en tegenstrijdige middelen en conclusies van de hand wijzend.
verklaren de vordering ontvankelijk en in volgende mate gegrond.
verklaren verbroken lastens verwerende partij de tussen partijen bestaande huurovereenkomst betreffende hat app gelegen te x en xxstraat.
veroordelen verwerende partij om het voornoemde app te verlaten,te ontruimen en ter beschikking te stellen van eisende partij.
bij gebreke van werende partij hieraan vrijwillig te voldoen,machtigen eisende partij om tot de uitdrijving van werende partij,met al wie en al wat er zich in haren hoofde zou kunnen bevinden,te laten overgaan door het ambt van de eerste daartoe aangezochte gerechtsdeurwaarder,desnoods met behulp van de openbare macht.
veroordelen verwerende partij solidair tot betaling aan eisende partij van de som van
4.150eu uit hoofde van achterstal huur. t.e.m.decmber 2010
veroordelen verwerende partij solidair tot betaling aan eisende partij van de som van
1.575eu uit hoofde van wederverhuringsvergoeding.
verlenen eisende partij voorbehoud met betrekking tot eventuele huurschade,voor de tijdens het geding nog te vervallen van huurgelden en voor onbetaalde rekeningen.
veroordelen verwerende partij tot betaling aan eisende partij van de kosten,deze op heden begroot op 35eu rolstelling en op 500eu rechtspleging vergoeding,hierin nog niet begrepen de eventuele kosten van uitgifte,betekening en uitvoering van dit vonnis.
zeggen voor recht dat het de huurwaarborg ten bedrage van 1.050eu,vermeerderd met de inmiddels verworven intresten,geblokeerd op reknr xxxxxxxx bij x,word vrijgegeven aan eisende partij op gewoon vertoon van dit vonnis en dat dit bedrag dient te worden verrekend in het voordeel van verwerende partij ter delging van de voormelde toegekende bedragen.
laten de voorlopige tenuitvoerlegging van dit vonnis toe onder naleving van de wet van 30.11.98
de vrederrechter heeft getekend met de griffier.
grefier x,vrederechter x
aangeboden op niet aan registratie onderworpen.
wat dat betekend weet ik niet allemaal,ben dan met die brief naar ocmw geweest en die zeggen me dat ik tijd heb om iets te zoeken 30dagen,na aangetekende brief dat het maar teld vanaf de aangetekendebrief en niet per gewone brief.
nu goed ik heb bijna alles ingepakt en ben op zoek naar iets goedkoop huish dat tot nu toe niet gevonden heb.
ben ook ingeschreven in cvk van ocmw voor goedkoop woonst.
nu gisteren belde de huisbaas om te zeggen dat morgen vrijdag de deurwaarder komt om me buiten te zetten.
de vraag kan dat? ale ik snap niks van ocmw zegt zo en huisb belt plots om te zeggen dat vrijdag