Geachte
Ik zit al een tijdje met een vraag die onbeantwoord blijft.
het volgende is wat gebeurd:
Mijn vriendin en ik hebben samen grond gekocht dat op ons beide is beschreven voor de helft.
We hebben samen een huis erop gezet en hebben samen een hypotheek getekend op de bank.
Nu zijn we uit elkaar en zij heeft het huis verlaten en ik woon er nu al 4 jaar in.
Ze heeft me op alle mogelijk manieren via het gerecht uit het huis willen zetten.
het gerecht heeft keer op keer haar aanklacht van de tafel geveegd.
Ik wil ook niet zeggen dat het gerecht, het bewonen van het huis aan mij heeft toegekend
hij heeft gewoon haar aanklacht verworpen, dat wil ook zeggen dat ik haar nooit de toegang tot het betreden van het huis heb geweigerd
aanklachten van: haar lastigvallen, dat het huis korter bij haar werk ligt als mijn werk, dat ik het huis laat onderkomen , enz..
Nu is mijn vraag: moet ik haar de helft van de huurgelden uit betalen en dit 4 jaar lang.???
omdat ik in het huis woon en zij niet ?
Maar ik moet er wel bij zeggen dat ze nog steeds op de dag van vandaag gedomicilieerd staat op het adres van het huis.
Ik zie ook aan het logboek van het alarmsysteem dat ze wel eens binnenspringt als ik werken ben
maar dat is maar voor een paar min'tjes
Ik heb me laten vertellen dat ze dan helemaal geen recht heeft op de helft van de huurgelden als ze daar nog steeds staat gedomicilieerd staat.
Kan iemand dat bevestigen en op welke wet kan ik me hier op vastklampen.
vriendelijke groeten .