identiteitskaart

johnyke
Topic Starter

identiteitskaart

#1 , 13 apr 2011 21:40

hallo

mag een instantie of bedrijf een copy maken en opslaan van mijn id kaart.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lightning

#2 , 13 apr 2011 21:57

http://www.privacycommission.be/nl/in_practice/eid/" onclick="window.open(this.href);return false;

Fore

#3 , 13 apr 2011 22:01

bwa, als ik mij ga inschrijven bij een interim kantoor, dan maken ze soms ook ene kopie van mijn id. kaard. Dit kan misverstanden voorkomen --> gistere of eergisteren kreeg ik een mail van A een mail, of ik dit jaar vakantie werk zou doen en mijn gegevens moest bevestigen: mijn geboortedatum was 2006!
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Reclame

Vandebos

#4 , 13 apr 2011 23:18

Doet me denken aan het P.M. Internet abbonement dat in ik juli verleden jaar afsloot voor mijn Ipad. Geboortedatum op formulier (ligt hier naast me momenteel) ingevuld op24/07/2010 is ... 14/10/2010.... Geen wonder dat mijn moeder het altijd heeft over mijn moeilijke geboorte, die Ipad moet nogal gerekt hebben...

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 14 apr 2011 08:30

Het opslaan van de gegevens van uw chip zullen zo wie zo beperkt zijn tot de gegevensop de kaart + uw adres en mogelijk uw foto.... ik weet het niet zo van buiten

Terug naar “Archief”