Verwijderd

Margerithe0
Topic Starter

Verwijderd

#1 , 24 apr 2011 21:33

Bedankt voor de antwoorden, heb ondertussen met de juiste instanties kontakt genomen en er zal een nieuw onderzoek plaats vinden.
Laatst gewijzigd door Margerithe0 op 28 apr 2011 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Appie

#2 , 24 apr 2011 23:26

interpol?

float
Juridisch actief: Ja

#3 , 25 apr 2011 07:49

Dat is niet de taak van Interpol.
Je kunt ook niet anoniem een klacht indienen en vragen om anoniem te blijven. Je kunt je richten aan de dienst interne zaken van de Fedpol. Natuurlijk wordt het daar wel moeilijk als je anoniem klacht indient om te kijken of er iets mee gedaan is.

Reclame

Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#4 , 26 apr 2011 16:37

De TS is gescheiden en de echtgenoot woont in het buitenland. Waarom dan per sé dit willen aangeven? Ik denk eerder aan een wraakgevoel dan een echt rechtvaardigheidsgevoel. Of vergis ik mij?

In ieder geval, als je niet concreeet weet wat er nu met dat dienstpistool gebeurd is, wat zou je dan gaan vertellen? Er is een onderzoek gevoerd en men is er niet mee verder gegaan. Het was toen de moment om je verantwoordelijkheid op te nemen, zou ik zo zeggen.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 02 mei 2011 12:33

Er bestaat wel een systeem van anonieme 'getuige'.
Dienstwapen ?? dat wordt bij einde dienst terug ingenomen...of het zou 'verloren' moeten zijn.

ganapathi tantra

#6 , 02 mei 2011 16:43

De TS is gescheiden en de echtgenoot woont in het buitenland. Waarom dan per sé dit willen aangeven? Ik denk eerder aan een wraakgevoel dan een echt rechtvaardigheidsgevoel. Of vergis ik mij?

In ieder geval, als je niet concreeet weet wat er nu met dat dienstpistool gebeurd is, wat zou je dan gaan vertellen? Er is een onderzoek gevoerd en men is er niet mee verder gegaan. Het was toen de moment om je verantwoordelijkheid op te nemen, zou ik zo zeggen.
Mja was bij mij ook het gevoel maar je mag op forums niet altijd zeggen wat je denkt hoewel velen waarschijnlijk ook tot die conclusie kwamen
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

Terug naar “Archief”