Ik moet iets betalen, maar is betalen eigen schuld bekenne?

Wimmus
Topic Starter

Ik moet iets betalen, maar is betalen eigen schuld bekenne?

#1 , 03 mei 2011 09:47

Ik moet iets betalen, maar is betalen eigen schuld bekenne? Terwijl ik vind dat ik helemaal niet in fout ben zou ik wel willen betalen zodat ze zaak niet erger wordt. Maar dan geef ik toe dat ik in fout was, als ik me niet vergis. ZOu ik in de niet gestructureerde mededeling bv " onder alle voorbehoud van recht" kunnen vermelden om duidelijk te maken dat ik wel degelijk mijn fout in twijfel trek zodanig ik nog de nodige stappen zetten kan wanneer die nodig zijn?

Alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 03 mei 2011 10:03

Wat moet u betalen? Boete, rekening, laattijdigheidsintresten, ...

Wimmus
Topic Starter

#3 , 03 mei 2011 10:09

Laat ons zeggen een boete.. Maar ik vind ze onterecht. Dus wil ik ze nu wel betalen maar wil de weg open houden om deze aan te kunnen klagen, en ik dacht dat als je iets betaalt je daarmee toegeeft dat je een fout hebt gemaakt.. Dus bij deze dacht ik dat "onder voorbehoud van alle recht" me zou kunnen helpen deze zaak in de nabije toekomst terug aan te klagen. Want ik heb al bij verschillende ombudsdiensten geweest en die zeggen me dat het een falen is van beleid en konden dus niks voor me doen. Ik zou naar de minister toe mijn klacht moeten formuleren..

Reclame

Wimmus
Topic Starter

#4 , 03 mei 2011 10:09

Anders komen ze hier in beslagnemen..

Drone

#5 , 03 mei 2011 11:40

moest ge nu kunnen/willen zeggen hoe en waarom en van wie ge een "boete" hebt gekregen dan zou men u gemakkelijker kunnen helpen . . .

Terug naar “Archief”