Even muggenziften... "goed gedrag en zeden" bestaat niet meer, het is nu een uittreksel uit het strafregisterIk heb jaren geleden, als ik net 18 geworden was winkeldiefstal gepleegd... maar ik ben nooit naar de rechtbank moeten gaan, er was dus nooit een vonnis, ze hebben het zo gelaten door de omstandigheden. wel hebben ze vingerafdrukken en foto's genomen voor mij in het systeem te zetten. dus ik vraag mij nu af dat dan ook op die goed gedrag en zeden komt als ik die moest nodig hebben voor te solliciteren.
Neen. In geen enkel geval.Ik heb jaren geleden, als ik net 18 geworden was winkeldiefstal gepleegd... maar ik ben nooit naar de rechtbank moeten gaan, er was dus nooit een vonnis, ze hebben het zo gelaten door de omstandigheden. wel hebben ze vingerafdrukken en foto's genomen voor mij in het systeem te zetten. dus ik vraag mij nu af dat dan ook op die goed gedrag en zeden komt als ik die moest nodig hebben voor te solliciteren.
Hij zegt dat hij nooit naar de rechtbank is moeten gaan. Het tweede feit is niet relevant voor een type 1 voor een bewijs van goed zedelijk gedrag. Dat kan het geval zijn voor een type 2, maar dan nog kan deze informatie niet worden meegedeeld aan de betrokken persoon.Wie zegt dat er geen vonnis was???kan met opschorting zijn .....
Als de politie die foto en vingerafdrukken heeft genomen sta je WEL in het gerechtelijk systeem.