Telefonisch gepest worden door "privénr"..

WindowsXP
Topic Starter

Telefonisch gepest worden door "privénr"..

#1 , 06 mei 2011 16:26

Hallo,

Ik word sinds vandaag telefonisch gepest door een privénr. die een soort automatische stem laat horen die vloekt enzo.. het is een soort "foplijn".. goed,als het een x is is niet zo erg MAAR HET IS VANDAAG ALLEEN DENK IK 20X GEBEURT(en het is echt niet gelogen)!!!!!!! :evil: :evil: :evil:

Wordt er wat misselijk van en pak eig ook niet meer op als ik zie dat een privenr. mij belt.

Hoe kan ik erachter komen wie dat is en/of hoe kan ik dit het beste oplossen? :? :x

Bedankt en groetjes,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Juridisch actief: Nee

#2 , 06 mei 2011 16:37

Misschien eens naar de helpdesk van Belgacom / Telenet (wat uw "provider", of hoe noem je dat bij telefoon, ook moge zijn) bellen, en daar raad vragen?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Franciscus

#3 , 06 mei 2011 19:11

ombudsdienst telecommunicatie ... ik heb de gegevesn niet maar op elk politiebureau kunnen ze die geven

Reclame

Vandebos

#4 , 06 mei 2011 19:47

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-k ... tml?IDC=41" onclick="window.open(this.href);return false;

Franciscus

#5 , 07 mei 2011 00:13

Dat is hem

JohnD

#6 , 08 mei 2011 16:54

VDB heeft me eens een link gegeven hoe zoiets hardwarematig kan opgelost worden. Maar spijtig genoeg is dat hier niet te krijgen enerzijds en anderzijds illegaal.
Buiten de politiek correcte krijtlijnen durven denken is per definitie reactionair. Kortom, kritisch nadenken is rechts geworden. Dat is niet echt een compliment voor links" : Mia Doornaert in De Standaard

Vandebos

#7 , 08 mei 2011 20:56

De "redirector" module? Is niet illegaal hoor. Ze binnen Europa vinden, dat is wat anders.

Terug naar “Archief”