#14 , 20 mei 2011 14:22
ok bedankt, ik ben het kenmerk te weten gekomen.
Maar rond de 300 euro voor 2 dagen arbeidsongeschiktheid is toch wel veel?
Ze profiteren er duidelijk van en het hele voorval was sowieso opgezet door de verhuurder (huisjesmelker) die deze agenten naar ik vermoed heeft omgekocht en mij hebben geprovoceerd en zelf in mekaar hebben geslagen. Had ik nu uit reflex teruggeslagen of niet, ze gingen me het sowieso hebben aangesmeerd om mij aan te klagen wegens 'weerspannigheid'.
Niettemin, ik weet dat ik in een moeilijke situatie zit zonder getuigen enz, maar het zint me echt niet om dit te betalen wetende dat het juist omgekeerd zou moeten zijn.
scorpioen zegt: "..Of zij dit met succes kan en of u dus al of niet moet betalen kan niet beoordeeld worden zonder het strafdossier en de stukken waarover de politiezone beschikt (schade) in te zien. U (of uw advocaat) kunnen dit doen."
Als ze zelf zeggen dat een agent 2 dagen arbeidsongeschikt was vlgs de dokter(wat op zich een leugen is, maar bon dit is wat officieel gezegd wordt), dan is mijn oordeel dat deze som te veel is in verhouding, maar wat kan ik daar tegenin brengen?