irritant gezoem

xena
Topic Starter

irritant gezoem

#1 , 19 mei 2011 13:05

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 17:00, 1 keer totaal gewijzigd.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 19 mei 2011 13:44

Waar woon je stad Antwerpen dan heb ik een mogelijke oplossing.
Hebben ook zo'n probleem gehad ... milieudienst politie Antwerpen is komen meten en het bleek een machine van een achterliggende wasserij te zijn. Werd uitgeschakeld tot probleem was opgelost...

Gebruiker21

#3 , 19 mei 2011 14:04

Xena, is het in alle kamers even hevig of verschilt dit? Woon je in een open bebouwing?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

Reclame

westhoek

#4 , 19 mei 2011 14:21

Beste Xena,

Hoort iemand anders dat ook ?
Zoniet, heb je gehoorschade (zoals ik).

Gebruiker21

#5 , 19 mei 2011 15:27

Beste Xena,

Gehoorschade die wegvalt als Xena buiten komt?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

westhoek

#6 , 19 mei 2011 15:43

Beste Xena,

'bijna niet te horen', staat er.

Daarom mijn vraag of iemand anders dat ook hoort. Ik hoorde ook overal een motor. Blijkt dus bij mezelf te zitten, ene dag erger dan de andere, soms niets, soms héél veel.

xena
Topic Starter

#7 , 19 mei 2011 21:41

.

Lori

#8 , 19 mei 2011 21:43

Is dat onlangs ook niet op nieuws geweest dat enkele bewoners uit een wijk ook storend gezoem hoorde en anderen dit totaal niet hoorde . Bleek ook van een of ander bedrijf te komen en mits een aanpassing waren diegen die dat konden horen van dat storend element vanaf . Is zelfs zo lang niet geleden dat ze dat hebben gebracht en misschien is dit bij jouw ook zoiets dat niet elke persoon het hoort .

xena
Topic Starter

#9 , 20 mei 2011 01:45

.

westhoek

#10 , 20 mei 2011 07:02

Beste Xena,

ik heb inderdaad gehoorschade maar twijfel sterk of het dat is omdat het enkel thuis is , morgen komen mijn kids en als die het ook horen ben ik zeker . ik heb een heel oud huis zonder spouwmuren en nog met gemetste fundering en halfopenbebouwing open kent langs kant windmolens , hoor het overal in huis ook in garage
Ik vermoedde al zoiets beste Xena, te oordelen naar je uitleg. Voeg het constante gezoem in je hoofd met de eventuele andere lastige tonen, en je hebt iets in je hoofd wat een ander niet hoort of stoort.
Ik slaap nu het best met wat lawaai. Als ik in mijn woning ben, waar 's nachts geen lawaai is, is het voor mij ondragelijk geworden.
Inderdaad, vraag het nu eens aan je kinderen, wat zij horen en of het storend is.

Ik ben ook zo eens maanden op zoek geweest naar een motor of zoiets in de buurt :-)

xena
Topic Starter

#11 , 20 mei 2011 09:58

.

Vandebos

#12 , 20 mei 2011 11:39

[kuis, kuis, kuis. JF blijft een "ernstig" forum.:Vandebos]

xena
Topic Starter

#13 , 20 mei 2011 13:47

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.

JPV
Juridisch actief: Ja

#14 , 20 mei 2011 14:19

Is dat onlangs ook niet op nieuws geweest dat enkele bewoners uit een wijk ook storend gezoem hoorde en anderen dit totaal niet hoorde . Bleek ook van een of ander bedrijf te komen en mits een aanpassing waren diegen die dat konden horen van dat storend element vanaf . Is zelfs zo lang niet geleden dat ze dat hebben gebracht en misschien is dit bij jouw ook zoiets dat niet elke persoon het hoort .
ging over een wijk in Oostende:
http://www.nieuwsblad.be/article/detail ... d=4536OM14" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.vuurtorenwijk-oostende.be/Pd ... 022011.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;

geen idee of de turbine, waarvan vermoed werd dat ze de oorzaak is, effectief dat ook is.

xena
Topic Starter

#15 , 24 mei 2011 13:31

.
Laatst gewijzigd door xena op 20 okt 2011 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”