woning

maglucda
Topic Starter

woning

#1 , 29 mei 2011 13:09

hallo;

Ik ben reeds gescheiden, en had met haar 2 kinderen, deze staan bij mij opgeschreven, maar hebben geen papieren voor co ouderschap ondertekend , nu gaat men ex voor de derde keer in 3 maand verhuizen.

Maar nu gaat ze wel met haar nieuwe vriend 30 km verder van school wonen, mag dit??

En kan ze mij verplichten om deze afstand dan ook te doen , om de 2 kids wekelijks te verwisselen?? Nogmaals er zijn geen co ouderschaps papieren ngetekend , maar wij hebben een mondelinge overeenkomst om wekelijks te wisselen.

Graag een snel advies , wat ik kan doen , dbv

luc

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 jun 2011 14:43

zolang er wettelijk dus via een vonnis en authentieke akte geregeld is is er niets tegenstelbaar tgo derden en kan je haar ook niet wijzen op het niet volgen van een contractuele overeenkomst die in de door mij aangehaalde mogelijkheden kracht en gezag van WET heeft en dus afdwingbaar zijn.
U hebt dus niet veel verweer....enkel een mondelinge 'goodwill' afspraak

Reclame

Terug naar “Archief”