Oke bedankt float, maar ik vraag me af of het 'systeem' van de wetgeving waarin in de uitspraak naar verwezen wordt, gebruiken voor uw vertalingen, de juiste is?
Ik weet/vrees dat dit klinkt als van: ja wat dan wel??, maar moet ik niet meer kijken naar het feit dat het een uitspraak is van de Raad van Europa, en dan meer naar wetgeving kijken van diezelfde organisatie? Als je zelf in die mate benieuwd ben, wil ik je hierbij wel een link naar de "initiatiepowerpoint" sturen, rond dia 43 is er een voorbeeld dat nu eigenlijk hetzelfde onderwerp heeft als deze opdracht, en dan staat er in dia 44 zo welke bronnen je kan gebruiken onder de verschillende niveaus, maar ik rvaag me af, mag je dan niet slechts één niveau gebruiken?:-/
Het brengt me nogal in de war, hopelijk heb je er wat aan (je moet natuurlijk niet alle dia's bestuderen, een beetje erdoor scrollen en dan wordt de bedoeling al snel duidelijk).
https://bb.uhasselt.be/bbcswebdav/cours ... talen_.ppt" onclick="window.open(this.href);return false;
Alvast bedankt