En zij gaan ook je belastingen betalen , en dan nog eens de SZ ?gaat hem ook ni over mijn "loon"hé, en met 9 euro had ik maandelijks loon van 1500 euro en nog eens de deelname in de winst erbij. Maar gaat hem toch niet om dat, ik zit wel in de problemen hé, iemand die kan helpen?
Ze hebben je liggen gehad Napie. Uiteraard een mondeling akkoord, kan ook niet anders denk ik.ik ben ingeschreven met 1manszaak, das al wak weet. Maar kinderdagverblijf, das geen zaak, geen bvba, geen vennootschap. Das ook zeer speciaal statuut, das onthaalouder maar dan in een ander huis...
Ga eens praten met een boekhouder. Stop je zaak en dan ga je die verrekening niet moeten betalen. Ik ben niet 100% zeker hiervan, maar ik denk het wel,@ westhoek, ja zo is het idd. is er geen enkel ander manier denk je om dat geld nog terug te vorderen?
Ik wil mijn loon en die sociale bijdrage betaald zien
Totdat u die mondelinge overeenkomsten kan bewijzen bent u als zelfstandige zelf verantwoordelijk voor de betaling van uw sociale bijdragen...Er is mondeling overeengekomen hoeveel euro ik per uur ging ontvangen en dat de winst ook volgens uren ging gedeeld worden, en dat mijn sociale bijdrage als zelfstandige ook van de zaak ging betaald worden.