as they say in english: indulge me
misschien moeten we de mening eens kunnen horen van een advocaat inde praktijk ipv ons vast te houden aan regeltjes die in sé altijd correct zijn
Maar wat heb je daar aan.
Voetgangers op zebrapad hebben ook altijd gelijk hoor. Maar wat hebben ze er aan als zo'n 11 tonner in de remmen moet gaan en 40 mtr verder dan het zebrapad tot stilstand komt.
voor de rest hou ik mij overeenkomstig the last request from mr moderator op de vlakte en ga niet meer in op andere reacties die een discussie proberen uit te lokken Volgens mij lag de geest van de moderator boodschap in het feit dat we have to agree to disagree nudge nudge wink wink

snappie.
Wij liggen met ons bedrijf nu zelf in discussie met onze provider van de website. Mijn beslissing desondanks alles. Nog één keer betalen + AS dat kontrakt na 7 jaar ten einde is en op naar de volgende. Energie gespaard die ik aan positievere dingen kan besteden dan mijn gelijk te halen ook
als ik daar niet veel moeite moet voor doen.
ik ben bijna 90 % zeker dat een praktiserend advocaat dezelfde JURIDISCHE ADVIEZEN zal geven ook al zijn het er geen. Get over it and move on
Is dat éérlijk en rechtvaardig ? Neen. Is dat realistisch ? ik eindig zoals ik begon : indulge me