Pagina 1 van 1

post

Geplaatst: 15 sep 2012 08:35
door sleper
reeds enkele jaren merken we dat overlijdensberichten niet meer op ons adres afgeleverd worden . Dit jaar weerom 2 op korte tijd . Maandag verstuurd vanuit het Antwerpse vandaag zaterdag nog niks gezien . Onze rouwbetuiging dinsdag verstuurd vanuit Beveren en woensdag reeds op bestemming! derze situatie is niet leuk voor ons noch voor degenen die de het bericht verstuurden . Wie weet raad ? Ik heb nu mail gestuurd naar Dienst klachten en wacht af.

Re: post

Geplaatst: 15 sep 2012 11:36
door artemis
Hebt u dat probleem enkel met overlijdensberichten en niet met andere post?

Was uw adres wel helemaal correct? Ik denk bv aan een adressenlijst die in een familie kan circuleren en waarop een fout staat...

Re: post

Geplaatst: 15 sep 2012 17:01
door sleper
Hebt u dat probleem enkel met overlijdensberichten en niet met andere post?

Was uw adres wel helemaal correct? Ik denk bv aan een adressenlijst die in een familie kan circuleren en waarop een fout staat...
ja, enkel met overlijdensberichten .

Vrijwel zeker want de persoon wiens zoon vanmorgen begraven is ,stuurt jaarlijks wel een Kerstkaart
die we wel ontvangen .
Twee maand geleden zelfde verhaal, afzender, moeder van de overledene belt vooraf nog voor juiste adres
hetgeen we dus doorgeven .
Nu begrijp ik dat onder "omstandigheden" iets kan fout gaan(misschrijven) maar daarvoor is het nogal voorgevallen.
De echtgenoot van voormalige buurvrouw: nooit ontvangen
Voormalige buurvrouw: daags na de begrafenis ontvangen

Re: post

Geplaatst: 15 sep 2012 19:31
door roharro
Tenzij u een postbode hebt die overlijdensberichten verzamelt weet ik daar geen verklaring voor.

Re: post

Geplaatst: 16 sep 2012 17:04
door sleper
Tenzij u een postbode hebt die overlijdensberichten verzamelt weet ik daar geen verklaring voor.
Vroeger hadden we een vaste postbode , nu wel 10 erschillende denk ik.