#4 , 05 dec 2012 14:07
Loria, deze goksites zouden geen vergunning krijgen als ze niet kunnen aantonen dat er geen bedrog aan te pas komt. Men zal bijvoorbeeld het algoritme dat achter een "roulette applicatie" moeten laten inkijken door de "bevoegde instanties" zodat zij kunnen verifiëren dat het nummer waarop het balletje terechtkomt inderdaad "random" is. Het is niet omdat je na 150 draaibeurten geen getal tussen 30 en 36 krijgt, dat er daarom iets mis is. Statistiek, weet je wel! Het is niet omdat je STATISTISCH gezien eens prijs zou moeten hebben, dat dit in realiteit zo zal zijn.
In ieder geval: de persoon die ingezet heeft, heeft kansen gekregen om te winnen, en heeft "genot" gehad van het meespelen. Het is hard om te zeggen: maar dat de speler een gokprobleem heeft, maakt voor de goksite niet uit, zolang zij zich aan de wettelijke regels houden. Net zoals het voor een drankenhandel niet uitmaakt dat iemand die een fles whisky komt kopen, deze een straat verder volledig uitdrinkt en dan met de auto gaat rijden. Mensen zijn individueel verantwoordelijk voor hun eigen daden.
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!