vraagje over verlof en nieuwe werkgever

jean68
Topic Starter

vraagje over verlof en nieuwe werkgever

#1 , 29 mar 2013 23:32

mijn probleem is heb juist een nieuwe job via interim en ga in juni op verlof lag al vast in januari toen ik stempelde heb dit jaar 5 betaalde verlofdagen in een 6 dagenstelsel. dus dacht geen probleem ik neem die 5 verlofdagen en de rest zet ik een V op mijn stempelkaart en word door betaald .nu komt de kat op de koor omdat ik in een 5 dagenstelsel zit op dat nieuw werk heb ik er maar 4 betaalde verlofdagen.
Nu die nemen Collectief verlof de laatste week van juli en de 2 eerste van augustus dus ik zei maar heb al voor juni geboekt zei ik tegen die nieuwe baas geen probleem zei hij het eerste jaar dat je hier werkt kan je al plannen gemaakt hebben en daar houden wij rekening mee .
Nu is de vraag wat het beste is mijn c4 in juni vragen mits ik week contracten heb en met terug laten inschrijven in de rva voor die maand juni stempelgeld te krijgen want zit dan een maand later met dat collectief verlof ook

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding