typisten bij de senaat gezocht: wereldrecord?

fd142581
Topic Starter

typisten bij de senaat gezocht: wereldrecord?

#1 , 20 jun 2013 00:43

Geacht juridisch forum,
Zeer lang geleden was ik ooit stagiair-opsteller bij het Antwerpse provinciebestuur, vele jaren later klerk-typist bij het ministerie van cultuur nog wel te Brussel, via een psycho-sociaal centrum, omdat ik in het ziekenfonds was terecht gekomen sedert ik niet verder mocht studeren aan de universiteit waar ik nochtans geslaagd was voor de eerste kandidatuur moderne talen (filologie indertijd), toen reeds wegens medische redenen. Maar men loste het medisch niet zo goed op eigenlijk, dat is mijn mening toch wel. Nadien heb ik me nog een keer ingeschreven dit maal voor een werving typisten bij de senaat quaestuur, en ik slaagde nog wel twee maal. Doch wanneer ik voorspoedig ben, komen er altijd direct daarna grote donderwolken. Zonder enig papier of verklaring werd ik plotseling in een psychiatrisch centrum opgesloten met papier van de senaat erbij, en ik had niets te zeggen een jaar lang! Had ik vroeger nog wel klassieke talen gestudeerd (scripta manent) niet van enig belang was het, immers ik zou geen Engels kunnen of wat was het dan dat ik eigenlijk volgens een bepaald persoon niet kon van mijn studie germaanse filologie, nadat ik toch geslaagd was in het eerste jaar? Waarom zou ik de professoren en hun oordelen in vraag gaan stellen? Ik stel daarom ook niet in vraag of ik wel slaagde in dat examen niveau 3 van de senaat, waarom zou ik, ik was toch tot twee maal toe geslaagd? Er is wel een communicatiestoornis meen ik die zeer groot moet zijn, word mijn mailadres al jaren gehackt, ik weet het niet. Ik ben na dat jaar psychiatrie vrijwilligerswerk begonnen bij pax christi Vlaanderen, maakte er een werkje over Siberië, landstreken die later erg in het nieuws kwamen, vele documentaires, wegens het einde van de koude oorlog. Ik ben echter op mijn appartement in residentie Oudaen te Antwerpen door een onbekende 's nachts bijna vermoord met een stroomstootwapen, zulks vlak bij de politietoren, waar ik dan nog dat bewuste papier van de senaat had afgegeven. Ik was bijna dood, en ben naar huis getrokken, daar werd beslist een opname in het psychiatrisch centrum waar ik al geweest was, maar dit maal was men er wel erg vriendelijk geworden en had geen bezwaren meer, maar ik begon destijds wel enigszins dan weer op de beruchte Marc Dutroux te gelijken, dan dat affront ook nog, weer door onbekenden. Ik meen dat een beschutte werkplaats voor universitairen niet geschikt kan genoemd worden, overigens ben ik nu al 19 jaar in psychiatrie met papier van de senaat: een wereldrecord ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 20 jun 2013 12:33

Onafgebroken?
Wat is de diagnose?

fd142581
Topic Starter

#3 , 22 jun 2013 10:48

Ik ken de diagnose niet, Franciscus, ken ook de redenen niet van opname, het is geheel volgens Kafka en het Vredegerecht, waarvan ik tot op heden geen brief ontving. Josephus groet hierbij Franciscus, de paus heet ook zo tegenwoordig. Als ik een brief schrijf, komt er nooit antwoord, of deze is misschien dan in beslag genomen. Voor het overige is er niets aan de hand, ik heb me zelfs verzoend met deze situatie. Toch denk ik dat het ergens een wereldrecord kan zijn toch? Ik die dacht dat de senaat veel te zeggen had, ik was duidelijk onjuist dan, alhoewel volgens het wetboek ik gelijk heb.

Reclame

Vandebos

#4 , 22 jun 2013 15:11

Waar gaat deze thread in feite over? Welk is (zijn) de juridische vra(a)g(en)?

roharro

#5 , 22 jun 2013 16:58

een wereldrecord ?
Zoveel onzin in één vraag lijkt me inderdaad een wereldrecord.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

fd142581
Topic Starter

#6 , 23 jun 2013 19:48

Plopsaland zegt dat ik onzin zou vertellen, maar ja, wat weet 'plopsaland' of Roharro nu van de senaat af? Hij zou beter zwijgen. Sommige mensen kunnen nu eenmaal het succes van een andere niet verdragen, jaloerse mensen zijn het en dan moet ik soms heel erg oppassen, want ze zijn soms ook zeer agressief en gewelddadig!
De juridische vraag is naar mijn mening overduidelijk. Men stelt zelfs mijn document van de senaat en zelfs de bevoegdheid van die instelling in vraag, ik werd beschimpt en zelfs de senaat werd sedertdien beschimpt. Dat is wat niet meer normaal is naar mijn mening.

roharro

#7 , 23 jun 2013 20:01

Van de typisten bij de Senaat weet ik inderdaad niets af....
Maar samen met de andere forumleden weet ik eigenlijk niet waarover u het hebt.
Hoe zou dat nu komen?
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Turaki

#8 , 23 jun 2013 20:20

Eerlijk gezegd begrijp ik ook niet wat de vraag is. Ik vermoed dat het iets heeft te maken met gedwongen opname in de psychiatrie, maar waar de senaat of haar typisten komen kijken is mij niet echt duidelijk, laat staan wat u juist wil weten.

meesje

#9 , 23 jun 2013 20:43

"Ik meen dat een beschutte werkplaats voor universitairen niet geschikt kan genoemd worden, overigens ben ik nu al 19 jaar in psychiatrie met papier van de senaat: een wereldrecord ?"

Maar het parlement is toch ook een beschutte werkplaats waar vele lieden een universitair ezelsvel bezitten?
Welk papier heeft de senaat u gegeven om in de psychiatrie te gaan?
Eén en ander is toch niet zo duidelijk. U zal een duidelijkere uitleg moeten geven.
Waar een weg is is een wil.

Vandebos

#10 , 23 jun 2013 21:35

Genoeg grollen.

Slotje op deze onzin.

Als TS in staat is om een gerichte, concrete vraag te stellen die een antwoord binnen de juridische sfeer behoeft staat het hem/haar vrij een nieuwe thread te beginnen.

Bij klachten ---> Webmaster. Alhoewel ik op voorhand dien te verwittigen dat zijn tolerantiedrempel beduidend lager is dan de mijne.

Vandebos.

Terug naar “Archief”