schulden ex

cindyg
Topic Starter

schulden ex

#1 , 16 jul 2013 09:26

hallo

mijn vriend krijgt nu allemaal rekeningen die hij moet betalen van de periode toen hij nog met zijn ex samenwoonde. hij heeft een tijdje bij vrienden gewoond na dat ze uiteen zijn gegaan en nu dat wij samenwonen komt alles naar boven natuurlijk. nu dus een rekening van eandis van bijna 3000 euro. als wij kunnen aantonen via eandis dat dit van de periode was toen zij samenwoonde moet zij dit dan meebetalen? en wat als er iets met mijn vriend voorvalt? moet ik dan hun schulden afbetalen??? of wat kan ik eraan doen? want dat gaat me toch een beetje te ver dat ik hun schulden zou moeten afbetalen terwijl madam de grote jan uithangt terwijl ze al schuldbemiddeling heeft maar woont bij de mama terug en de alimentatie van hun zoontje. gaat recht naar haar advocaat. hopelijk kunnen jullie ons miss wat goede raad geven.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding