Op 18/07/2013 17:22, Hasni schreef:
> Op 17/07/2013 2:51, Hasni schreef:> Ik werk voor een firma X waarvan ik een contract heb van onbepaalde duur zij geven mij werk als receptioniste bij de Y Op 14 juni vertrek ik op reis ik kom terug op 1 juli normaal voor te werken toen kreeg ik per telefoon van X die mijn werkgever is dat ik naar het kantoor moest komen Daar kom ik te horen dat ik niet meer welkom ben bij de Y IK kom te horen ook dat zij verder geen werk hebben voor mij waar zij mij voor 16 weken op economosch werkloos zetten,zonder mij te kunnen verdedigen dit werd al beslist tijdens mijn verlof en nu vanaf 9 juli ben ik econ.werkloos Alles ok maar,ik heb nog persoonlijke spullen waarvan ik een sleutel van heb en andere spullen niet op slot zijn Ik vraag aan mijn werkgever om die te afhalen zelf en een dag later belde zij mij om mij te laten weten dat ik niet meer welkom ben op het bedrijf bij Y .K'vraag ook aan mijn werkgever hoe ik het dan moet doen als antwoord kreeg ik via mail 2 dagen later dat mijn werkgever mijn persoonlijke spullen weest afhalen op het bedrijf en ik moet er maar omkomen naar Antwerpen Dit zijn mijn persoonlijke spullen zelfs niet op slot mag er niks bewegen Ik heb geen enkel fout van diefstal of dergelijke de reden was enkel dat ik werk weiger waar ik ook niet mee okkoord ben,ik mag zelfs niet eens naar het bedrijf gaan er is een verbod het is lijk dat ik iets gestolen heb,en ik ben er echt niet goed van Maar zijn woord tegen het mijne zij zijn klant en beslissen Wat kan ik doen mag ik naar het bedrijf Y met politie omgaan Ik kan het niet op de forum plaatsen het gaat gewoon niet