Misschien had ik mijn vraag in een verkeerde categorie gezet dus zet ik hem hier nog eens
Hallo,
ik heb een veilingsite en er zitten een paar spelers op waarvan ik zeker weet dat ze samen spelen om zo ieder om beurt een prijs te winnen.
Ze spelen allemaal samen voor 1 prijs tot andere mensen het opgeven en gaan zo lopen met alle prijzen die op de site staan en telkens winnen ze deze zeer goedkoop omdat
andere mensen gewoon niet meer de moeite doen het tegen hun op te nemen want ze weten dat deze mensen toch niet stoppen.
Andere spelers denken al dat ik het zelf ben die tegen hun speelt om de prijs omhoog te krijgen.
Ik heb tips gekregen van 1 van die spelers die niet meer wil meedoen met hun en heeft me laten zien hoe ze alles afspreken, wie welke prijs wil winnen en wie elkaar daarmee gaat helpen.
Nu vraag ik me af of ik het recht heb om deze samenspelers van mijn site te verwijderen?
Er staat namelijk in het reglement dat ik het recht heb om spelers te diskwalificeren indien ik misbruik vermoed of als ze echt overdrijven met bieden.
Alhoewel ik er zeker van ben door de tips die ik heb gekregen heb ik er niet echt de bewijzen voor om dit aan te tonen.
Dus heb ik het recht hun te verwijderen en kunnen zij me hiervoor aanklagen omdat ik dit niet kan bewijzen?