muizen door de buren

lievens pat
Topic Starter

muizen door de buren

#1 , 11 aug 2013 11:46

Beste,

Sinds 4jaar hebben wij last van muizen en dit word met de jaren erger. De tuin van onze buren achter onze tuin is een echte puinhoop en zit vol muizen. Het huis aan die tuin word verhuurd als studentenkamers. Ik heb dan ook de eigenaar van dit pand aangesproken om dit te melden. Als wij in de tuin zitten te eten komen de muizen over de muur en komen op de grond naast ons zitten. Dit is dan ook alles behalve leuk. Ook dit meld ik aan de eigenaar en hij lacht er mee en zegt mij dan doodleuk dat beestje zal ook honger hebben he. vorige zomer heb ik dan ook naar een firma voor muizenverdelging gebeld en zij melden ons dat we lokdozen met vergif voor de derde generatie moeten zetten. Ook moeten we dit blijven doen zolang er word van gegeten. Wij hebben ons dan ook al blauw gekocht aan vergif en dit al 4 jaar lang het is dus dweilen met de kranen open. Hoe moeten wij dit nog oplossen want wij zijn radeloos en mijn kinderen durven niet meer in de tuin te komen. Ook hebben wij er niet alleen last van maar ook de andere buren.

Met vriendelijke groeten.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 aug 2013 12:27

Een item van iemand anders inpikken is niet beleefd. Begin liever een eigen thread, je zal sneller een antwoord krijgen op je vraag.
Ga eens naar uw gemeente voor inlichtingen ivm ongedierte.

Reclame

Terug naar “Archief”