Naar rechtbank als gescheiden en met pro-deoadvocate

JustMe4You
Topic Starter

Naar rechtbank als gescheiden en met pro-deoadvocate

#1 , 19 aug 2013 15:25

Ex gaat naar de rechtbank als gescheiden moeder, zelfstandige vanaf 2008 en nog steeds geen inkomsten van haar winkel volgens haar boekhouder. Moeder heeft zelfs het kind dat ze heeft van haar nieuwe man moeten afstaan door geldgebrek. Woont achteraan in haar winkel zonder bad of douche enz... Door deze feiten kan ze haar vaste advocate eveneens als pro-deo laten werken. Met deze argumenten lijkt het een zielig vrouwtje dat ik probeer te pluimen. Hierdoor is de uitspraak in haar voordeel uitgesproken. Maar ondanks deze leugens moet ex me nog geld en komt er een nieuwe rechtzaak, want klaagt me aan voor roekeloos en tergent gedrag ( foutje in berekening ), eist 2000euro hiervoor. Zijn ons nu beter aan het voorbereiden en onze vaststelling is: ex is niet gescheiden van nieuwe man, woont eveneens op 't zelfde adres met haar man ( appartement boven winkel ook van haar ) enz... dus alles was gelogen. Kan hier nog iets tegen gedaan worden? Laatste uitspraak was op hof van beroep ( jeugdrechtbank ). Nu weer rechtzaak voor de vrederechter. Ben het aan het moe worden reeds 11j bezig.

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding