bomen op perceel achter ons huis

jurforjustice
Topic Starter

bomen op perceel achter ons huis

#1 , 19 aug 2013 16:32

We hebben een perceel waar ons huis op staat en achter dat perceel ligt nog een perceel, dit is GEEN bouwgrond, maar sluit aan op weiland, ik "veronderstel" dat dit landbouwgrond is.

De eigenaar van dit perceel heeft hier kerstdennen opgezet, met de bedoeling van die ooit te rooien en ze te verkopen, nu woont deze eigenaar hier niet meer in de buurt en staan de dennen nog steeds op het perceel, met gevolg dat de deze dennen (schat een 2m5 hoog?) stevig het zicht beginnen te belemmeren.

Mag de eigenaar zomaar het perceel volplanten met kerstdennen en deze niet meer snoeien of "beheren" ?

Ik zou het liefst hebben dat de bomen allemaal weg zijn want het schone zicht dat ik had toen ik de bouwgrond kocht is helemaal naar de knoppen :(

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii

#2 , 19 aug 2013 19:05

Je zou eens op de gemeente kunnen horen of landbouwgrond bebost mag worden maar k denk dat je r niet veel kunt tegen beginnen (tenzij de grond proberen kopen). Hij moet wel de 2metergrens voor aanplant van bomen respecteren.

Reclame

Terug naar “Archief”