Originele C4 (van 2007) onvindbaar

bennaken
Topic Starter

Originele C4 (van 2007) onvindbaar

#1 , 26 aug 2013 19:34

Beste,

ik kreeg eind 2007 ontslag met brugpensioen wegens herstructurering.
IK ben dan opnieuw aan het werk gegaan en heb eind april 2013 bij de nieuwe werkgever eveneens mijn ontslag gekregen, een gewone C4.

Ik dien bij de RVA (via vakbond) de 2 ORIGINELE documenten in te leveren. Laatste is geen problem, maar ik vind mijn C4 van eind 2007 niet terug.
Ik heb dit nodig om werkloosheid met werkgeverstoeslag aan te vragen.

Het toenmalig bedrijf is intussen overgenomen, maar ze hebben me uit hun archieven wel een kopie kunnen bezorgen.

Volgens de vakbond, gaat deze kopie niet aanvaard worden.

Vraag: is er een manier om een kopie te laten regsitreren/legaliseren, zonder dat het origineel beschikbaar is?

Het bedrijf heeft intussen een nieuwe naam, bezit geen oude stempels meer en ook de toenmalige HR manager die het document in 2007 ondertekende, is er niet meer.

Met dank voor uw advies.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 26 aug 2013 21:16

nieuwe firma kan dit perfect afleveren met de huidige stempels, indien nodig met een begeleidende brief waarin ze verduidelijken de voortzetting van het vorige bedrijf te zijn. Eventueel kan je dan zelf nog via het staatsblad de naamsverandering verduidelijken.

Reclame

Terug naar “Archief”