collectieve schulderegeling,

peter-1977
Topic Starter

collectieve schulderegeling,

#1 , 31 aug 2013 12:07

Ik ben in een collectieve gestapt omdat mijn schulden te groot zijn om op een normale manier te betalen..., Is het normaal dat ik zelf mijn wergever moet aanspreken om mijn loon te storten op de rekening op de rekening van de schuldbemiddelaar?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 31 aug 2013 12:13

Normaal zal de schuldbemiddelaar ..aangesteld door de rechtbank een brief sturen met wat er juist moet gestort worden.

peter-1977
Topic Starter

#3 , 31 aug 2013 13:45

Normaal zal de schuldbemiddelaar ..aangesteld door de rechtbank een brief sturen met wat er juist moet gestort worden.
dat dacht ik dus ook... Maar de schuldbemiddelaar heeft mij al paar keer verteld dat ik dat moest doen, wat mij raar leek, en hier krijg ik dus de bevestiging dat het zo niet werkt. Het ergste van al vind ik dat ik dat ik die man niet vertrouw... Hij kon mij die paar keer dat ik hem gezien heb niet zeggen wat ik zou overhouden elke maand... Ik vind het zelf triest dat ik die mens niet kan vertrouwen het gaat toch over mijn geld

Reclame

Terug naar “Archief”