Nalaten herstellingen immokantoor

Allard
Topic Starter

Nalaten herstellingen immokantoor

#1 , 05 sep 2013 20:51

De situatie is als volgt,

Mijn vriendin heeft ongeveer 2 jaar geleden een appartement gekocht dat volledig in orde was. Enkel buiten aan de voordeur zijn er een heel aantal klinkers die er tot de dag van vandaag nog steeds terug in moeten gelegd worden. Dit is niet evident voor ons omdat deze niet passen en dus geslepen moeten worden. Het immokantoor had mijn vriendin van in het begin de herstellingen hiervan beloofd. In deze 2 jaar heeft mijn vriendin 3 keer contact opgenomen met het immokantoor en deze zeiden telkens dat de herstellingen er gingen komen.

Mijn vraag is nu of dit een normale gang van zaken is of hier iets aan te doen is?

Met vriendelijke groeten,

Allard

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 05 sep 2013 21:41

Hen hier aangetekend eens aan herinneren en in het schrijven verzoeken dat men voor 30 september laat weten wanneer de stenen aan de voordeur nog voor het einde van dit jaar in orde wordt gebracht.

Reclame

Terug naar “Archief”