schrapping zwarte lijst

wendy1982
Topic Starter

schrapping zwarte lijst

#1 , 10 sep 2013 10:56

hey,Graag wou ik weten hoe ik me kan laten schrappen van de zwarte lijst. ik ben nu al 7maanden uit collectieve schuldbemiddeling en ik weet dat ik nog genoteerd sta bij de nationale bank. Daar ik een lening wil aan gaan kan ik niet omdat ze merken dat ik nog zwarte lijst sta. Kan ik me laten schrappen via een brief of moet je persoonlijk naar daar gaan? Ik woon regio Kruibeke dus waar kan ik terecht voor deze schrapping.Mvg

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Juridisch actief: Nee

#2 , 10 sep 2013 11:25

Je word automatisch geschrapt 12 maanden na de laatste betaling , zelf kan je u niet laten schrappen!

Na 12 maanden kan je zelf via de computer en je identiteitskaart zien als je geschrapt bent of niet, in dien je na 12 maanden + 1 maand niet ben je geschrapt dan moet je u in verbinding stellen met diegene die erop staat als schuldeiser, het is enkel de schuldeiser die je kan laten schrappen, doe hij dit niet dan pas kan je klacht neerleggen bij de NBB !

Het is ten vroegste 12 maanden na verwijdering van schulden dat je geschrapt wordt.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Archief”