uitspraak rechtbank

ergernis2
Topic Starter

uitspraak rechtbank

#1 , 14 sep 2013 19:17

Hier en daar hoor ik dat advokaten ,die optreden via de huurdersbond, een soort voorspraak hebben tegenover andere advokaten. Heeft daar iemand ervaring mee?

Ik meen dat iedereen zijn zaak naar eer en geweten moet pleiten en beoordelen . Alsook , vriendjespolitiek, onder advokaten horen nergens thuis en zeker niet in de rechtbank.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 14 sep 2013 21:52

En van wie hoort u dat?

Vandebos

#3 , 14 sep 2013 22:05

Reeds een aantal keer tegenover de huurdersbond gestaan voor de rechtbank, tot op heden moeten ze hun eerste zaak nog winnen van me.

Reclame

my_key
Juridisch actief: Ja
Contacteer: Website Facebook

#4 , 14 sep 2013 23:48

Als u wettelijk in orde bent, kan de huurdersbond u toch niets maken?

(verstuurd vanaf gsm)

ergernis2
Topic Starter

#5 , 15 sep 2013 00:01

Bedankt, als ik dit hier lees moeten we het positief blijven bekijken(geloof me na hetgeen we meegemaakt hebben zou je meegaan in de negatieve spiraal)Jullie lezen ,hopelijk binnenkort het resultaat van ons proces. Ik blijf erbij dat we moeten opkomen ,om op de één of andere manier ,gelijke rechten te verkrijgen voor huurder -verhuurder.
Tot rap :)

Terug naar “Archief”