Op 1 oktober 2011 een contract gekregen (arbeider, loondienst), ik ben ouder dan 50 jaar. Altijd zelfstandig geweest, dus moet ik meer dan 600 dagen werken om stempelgerechtigd te zijn. Dit wil dus zeggen werken tot 1 oktober 2013.
Mijn werkgever ontslaat mij en mijn verbreking loopt tot 14/9/2013 wat wil zeggen dat ik dus 2 weken te kort kom om te gaan stempelen. Nu, ik heb nooit de kans gehad om mijn verlofdagen op te nemen waardoor ik er op dit ogenblik nog 16 heb (mijn werkgever liet me niet toe om deze op te nemen). Kan ik deze 16 verlofdagen achter mijn opzegtermijn aan breien en zo toch eventueel een werkloosheidsuitkering krijgen (met deze verlofdagen kom ik tot 8/10/2013 en dus normaal voldoende)?
Daarnaast was hij verplicht om onmiddellijk mijn verbrekingsvergoeding uit te betalen, wat op heden nog altijd niet gebeurt is, ook mijn resterende loon van augustus. Hij heeft wel mijn c4 ondertekend op 12/8, dus op dat ogenblik wist hij wat hij allemaal moest betalen.
Wat moet ik doen als deze betaling uitblijft, want ik zit nu bijna 2 maanden zonder inkomsten. Als 50+ is het namelijk moeilijk om werk te vinden.