uitnodiging van get vrede gerecht .

bvds
Topic Starter

uitnodiging van get vrede gerecht .

#1 , 28 sep 2013 16:14

ik heb een uitnodiging gekregen waar in staat :
Ik heb de eer u hierbij ter kennis te brengen dat bovenvermelde zaak werd verdaagd met behoud van verstek naar de openbare terechtzitting.

Nu is mijn vraag, weet iemand wat ze daarmee bedoelen ?
en/ of waar ik mij kan aan verwachten ?

Thx

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
marc mortier

#2 , 30 sep 2013 10:30

Neem contact op met de griffier (secretaris) van het vredegerecht. Hij zal je alles verduidelijken.
Betreurenswaardig is het feit dat men een taal gebruikt die voor de "gewone sterveling" moeilijk (zelfs on- ) toegankelijk is.

scorpioen
Juridisch actief: Nee

#3 , 30 sep 2013 10:45

Er werd een zaak gestart bij het vredegerecht. U bent partij in die zaak, als eiser of als verweerder, dat blijkt niet uit het bericht. Op de inleidingszitting was één partij (u?) niet aanwezig. Dit werd door de rechter vastgesteld en de zaak werd voor verdere behandeling uitgesteld naar een latere datum die vermeld staat in het bericht dat u ontving.

Uit dit bericht kan niet opgemaakt worden waarover deze zaak gaat, dus ook niet waaraan u zich kan verwachten.

Normaal zou u van deze zaak toch al vroeger op de hoogte moeten zijn gebracht. Als u verweerder bent ontving u reeds vroeger een bericht (dagvaarding of verzoekschrift) om voor de vrederechter te verschijnen.

Reclame

Terug naar “Archief”