interim en C4

ellestbelle
Topic Starter

interim en C4

#1 , 09 okt 2013 14:08

Indien ik na enkele weken interim besef dat de job niets voor mijn is,kan ik dan mijn C4 vragen?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
de reden
Juridisch actief: Nee

#2 , 09 okt 2013 16:40

Indien ik na enkele weken interim besef dat de job niets voor mijn is,kan ik dan mijn C4 vragen?
werk je met weekcontracten ?
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

ellestbelle
Topic Starter

#3 , 10 okt 2013 10:00

inderdaad

Reclame

JPV

#4 , 10 okt 2013 10:45

Dan moet je in theorie elke week een C4 ontvangen (in de praktijk na je laatste tewerkstelling die niet opgevolgd wordt door een nieuw contract).

Het hebben van een C4 wil echter niet noodzakelijk zeggen dat je recht hebt op werkloosheidsuitkering, mocht daar op staan dat je een nieuwe tewerkstelling weigerde, kan je een sanctie oplopen van de RVA.

ellestbelle
Topic Starter

#5 , 10 okt 2013 13:40

ik eindig bij mijn werkgever op 15/11 (Ik heb zelf mijn ontslag gegeven.)
en zou interim kunnen beginnen op 17/11.Indien ik gedurende x-aantal tijd interim werk zou verrichten,heb ik dan recht op werkloosheidsuitkering?

JPV

#6 , 10 okt 2013 13:48

minstens 4 weken

Terug naar “Archief”