Nee, want de vader zegt tegen de jongens dat ze niet allergisch zijn .En dat het niet nodig is. En hier vragen ze er zelf naar.En ze beseffen niet dat het beter is voor hen. Maar als wij vragen hebben ze medicamenten gehad zegt hij ja, en de kinderen zegge nee. Ze klappen gewoon mee op de plaats waar ze zijn . En aangezien dat ze hier beter worden en terug ziek aankomen denken wij dat de medicamenten daar niet gegeven worden anders blijft dit niet aanslepen.Dus hij belet het wel door manupelatie van de kinderen.Dus die medicamenten helpen blijkbaar. Dan vraag ik me af of die jongens van 9 en 7 niet groot genoeg zijn om te beseffen dat ze die medicamenten zelf best innemen als de vader ze niet geeft. Hij belet het hen toch niet vermoed ik ?
De dokter zegt dat de medicamenten op de twee plaatsen moeten worden gegeven. Hij heeft het ook al veel malen uitgelegd maar de papa heeft er geen oren naar.Verleden week nog namen van flessen meegenomen voorgesteld om er nog een te brenge maar hij ging bellen en een voorschrift vragen maar dat heeft hij niet gedaan . Het probleem is dat niemand hem kan dwingen om die medicijnen te laten geven. Dokters en scholen moeien zich er niet mee. Hij werkt niet mee en ik heb alle weken de last volgende week zaterdag zijn ze bijna genezen maar dat word niet opgevolgd dus ze komen ziek terug Het is al maanden zo.En wat zegt de dokter?
Ik vraag me af of die vader zijn kinderen wel graag ziet. Heeft hij zelf geopteerd voor de huidige regeling ? Of wou u dat omdat u misschien geen tijd heeft om u fulltime met de kinderen bezig te houden. Als hij zijn kinderen graag ziet is het toch niet normaal dat hij ze zo verwaarloost.