#14 , 07 nov 2013 11:59
Beste,
Ik ben al uitvoerig op de rooster gelegd door Audit en dergelijke, strikt genomen heb ik niks verkeerd gedaan, behalve niet direct de politie verwittigd.
De reden daarvoor is duidelijk aangezien ik de volgende dagen (toen de rekening geblokkeerd werd) nog talloze bedreigingen heb ontvangen van de personen in kwestie (deze waren dan ook al een jaar klant).
Ik heb toen klacht ingediend wegens stalking en opnieuw bedreigingen, ondertussen zijn ze gevlucht naar hun thuisland.
U moet begrijpen dat als een persoon letterlijk zegt tegen u: "Dit is heel belangrijk voor ons, maar ook voor u, we weten u wonen en weten hoe je vrouw en kinderen heten en er uit zien", u niet bepaald geneigd bent om onmiddellijk naar de politie te stappen en gewoon doet wat u denkt dat het beste is om in leven te blijven.
Ik heb menselijk gehandeld en niet als een robot, maar dat wordt blijkbaar wel verwacht, jammer dan...
Ik heb trouwens al hulp van mijn rechtsbijstandsverzekeraar DAS, maar ik wou de algemene mening van experten weten.
Hopelijk loopt het goed af voor mij en mijn portefeuille, maar ik ga me niet zomaar neerleggen bij wat de bank mij aansmeert.
Nog iets die heel belangrijk te vermelden is, op het moment van boeken was het onmogelijk om weten of de cheque überhaupt vervalst was of gestolen of etc...