Hallo,
Mijn dochter die alleenstaande is en gescheiden met nog 2 kinderen ten laste heeft jaren geleden beginnen sparen voor haar 3 kinderen. Toen de 2 oudste kinderen 18 jaar werden hebben ze van de bank dit spaargeld ontvangen. Binnen ongeveer een jaar werd al het geld verbrast en om te vermijden dat het jongste kind (wordt in 2015, 18 jaar) hetzelfde zal doen wil ze nu dat geld zelf innen om dit dan later zelf aan haar zoon te geven (om te studeren en niet verbrassen) Daar er met de vader geen enkel gesprek mogelijk is en ons dochter een huwelijkscontract heeft afgesloten op mijn aandringen nl " ZUIVERE SCHEIDING DER GOEDEREN" en zij iedere maand dit geld , met onze steun, zelf via haar EIGEN REKENING heeft overgeschreven denk ik dat de vader hierover niet moet gehoord worden(deze spaarrekening, Free Invest Plan:Kapitaalsopbouw, werd vroeger opgemaakt zonder zijn tussenkomst!)aangezien de vader zonder ons dochter iets te zeggen zijn geld overmaakte naar IRAN en er een appartement mee heeft gekocht!!! Welke stappen kan ons dochter ondernemen om aan dit geld te geraken zonder tussenkomst van een advokaat.
Graag een reactie a.u.b.
Dank bij voobaat