nu kwam er vandaag een deurwaarder langs met het verzoek even ruim 4000 euro te betalen aan achter stallige belasting
2600 euro voor het jaar 2009 en ruim1600 voor het jaar 2008 allemaal leuk en aardig
ik ben ten eerste invalide dus probeer van een kale kat maar te plukken in 2009 heb ik het hele jaar een werkeloosheidsuitkering gekregen van ongeveer 1054 euro per maand
wat moet ik nu doen om dit bedrag van 2009 te laten herberekenen want dit klopt gewoon niet zou ik ruim 26% moeten opleggen van mijn netto inkomen van toen en bij de belastingen zijn ze nu niet echt behulpzaam en vriendelijk krijg als antwoord eerst betalen dan kan ik een een verzoekschrift indienden
probleem is niet dat ik dit niet wil betalen maar gewoon moeilijk kan betalen met 934 euro invaliditeit doe je niet veel
Heb ik ook nog elke maand 90 euro af te betalen voor de chemo behandelingen die ik verleden jaar gekregen heb van de totaal 1700 euro die ik zelf moest opleggen stamceltransplantatie bij inbegrepen
en is de hodgkin bij mij gewoon terug gekomen spijtig genoegen zal ik terug hoge kosten gaan hebben aan ziekenhuis facturen want mits ik lympeklierkanker heb ben ik door de mutualiteit geweigerd voor een aanvullende verzekering
komt er ook nog is bij dat ik psoriases heb en redelijk wat zalven smeer die ook niet volledig worden terug betaald hou ik ik na dat alle medicijnen er af zijn ongeveer een 700 euro over waar ik van moet zien rond te komen huis huur eten gas elektriciteit dus als de belasting ook nog is een deel wilt ben ik gewoon een vogel voor de kat en zal ik a of het ziekenhuis niet meer kunnen betalen voor mijn behandeling of de belasting
Wat moet ik doen om toch geholpen te kunnen worden bij de belasting want 2600 bij betalen op een werkeloosheidsuitkering van toen vind ik toch wel wat veel of te wel stond ik toen op den dop
en heet netto bedrag dat ik toen heb gehad is 12664 euro en hier zou ik dan nog is 2604 euro moeten betalen