Abonement boekenclub opzeggen...

marjorie
Topic Starter

Abonement boekenclub opzeggen...

#1 , 06 mar 2008 13:32

Hallo,
Heb een vraagje, want ik ben lid van boekenclub UCA, maar ben er echt niet tevreden over, ik krijg iedere maand boeken toegestuurd, namelijk een peuterpakket, maar er zitten wel boeken bij vanaf 5jaar, en volgens mij ben je vanaf die leeftijd toch al een kleuter? en mijn zoontje is nog maar 10 maanden dus eigenlijk kan ik niks doen met die boeken, in het begin dacht ik dat het zo van die grote kijkboeken gingen zijn want die persoon die mij lid maakte zei dat het goed ging zijn voor mijn zoontje, hij kan er dan in kijken enzo, maar die boeken zijn gewoon tijdschriften voor plaatjes in te kleuren en te knutselen. Maar het probleem is dat ik een contract heb getekend voor 24 maanden. Maar is er echt geen manier van het toch vroeger op te zeggen? Groetjes

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mapleleiah

#2 , 06 mar 2008 17:07

Lees het contract dat u ondertekend hebt en kijk naar eventuele opzegmogelijkheden.

Indien u niet kunt opzeggen: mag u niet KIEZEN uit een aanbod van boeken i.p.v. automatisch iets te laten opsturen.

Boekenclubs zijn sowieso louche ... ik blijf er ver vanaf!

Lenny
"I can resist everything except temptation" (Oscar Wilde)

Reclame

Terug naar “Archief”