Klacht *tegen* het BIV: waar?

tsja
Topic Starter

Klacht *tegen* het BIV: waar?

#1 , 11 mei 2008 19:15

Goedenavond samen :D

Ik heb het weer eens goed voor elkaar :lol:

1. Ik heb een klacht ingediend tegen een of andere ongelooflijke sukkel van een "makelaar", bij het BIV.

2. Daar zit vervolgens een druif (een "rechtskundig assessor" en weet ik veel wat voor wauweltitels die allemaal onder zijn mail schrijft), die mij mailt met een vraag om een toelichting.

3. Ik schrijf de toelichting, edoch, alvorens ik die opstuur mail ik eerst die druif bij het BIV en vraag hem of we even informeel kunnen overleggen (telefonisch krijg je die lui van het BIV ook al niet te pakken: wat is dat voor een zielig arrogant zootje daar?)

4. Hij reageert niet, ondanks dat de mails wel bij hem aankomen. Ook zijn secretaresse blinkt uit in domheid (raah, ik word er zo kwaad om), want na een stuk of 10x gemaild te hebben "geachte, kan ik een antwoord krijgen op mijn vraag aan u of wij even informeel kunnen overleggen" krijg ik van die doos uiteindelijk het antwoord "uw informatie werd aan het dossier toegevoegd". Mail ik terug "fijn, krijg ik nu nog een antwoord op mijn eerste vraag", hoor ik uiteraard helemaal niets meer.

5. Uiteindelijk krijg ik na verloop van tijd een mail van die druif van een "rechtskundige" (mijn konijn heeft er nog meer verstand van...) dat de zaak geseponeerd is! Geen uitleg waarom, terwijl hij helemaal niet kan seponeren want ik heb mijn standpunt nog niet eens ingediend *maar wel 10x gevraagd of we eerst even konden overleggen*.

Jullie snappen het al: woest word ik hiervan. Zoveel incompetentie en arrogantie bij dat clubje "BIV", ik moet er van braken. Dus ik wil een klacht indienen tegen het BIV. Weet iemand waar ik moet zijn? Er zal toch nog wel iemand in het bestuur van dit land zijn die het wel interesseert dat er incompetente zakkenvullers daar zitten?

Hoop ik althans :twisted:

Alvast bedankt voor een antwoord ;-)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 12 mei 2008 09:45

1. Ik heb een klacht ingediend tegen een of andere ongelooflijke sukkel van een "makelaar", bij het BIV.
Al naar gelang van wie uw klacht behandelde,maak u klacht AANGETEKEND over aan de 'Uitvoerende Kamer' of de 'Kamer van Beroep', bij het BIV.

http://www.biv.be/web/biv/web/nl/instit ... t_2005.htm

tsja
Topic Starter

#3 , 12 mei 2008 13:11

Al naar gelang van wie uw klacht behandelde,maak u klacht AANGETEKEND over aan de 'Uitvoerende Kamer' of de 'Kamer van Beroep', bij het BIV.

http://www.biv.be/web/biv/web/nl/instit ... t_2005.htm
Dank je Lex :D

Reclame

TR

#4 , 13 mei 2008 16:20

Niet moeilijk dat u met dergelijk taalgebruik geen gehoor krijgt. Natuurlijk heeft u hen (en waarschijnlijk ook de makelaar waartegen u klacht ingediend heeft) wèl steeds beleefd te woord gestaan. :?

Uw reactie zegt meer over uzelf dan over het BIV. Veel succes met de procedure.

U bent van harte welkom op dit forum, maar dan NIET om de boel op stelten te zetten. [LEX]

Lex

#5 , 13 mei 2008 17:38

Niet moeilijk dat u met dergelijk taalgebruik geen gehoor krijgt. Natuurlijk heeft u hen (en waarschijnlijk ook de makelaar waartegen u klacht ingediend heeft) wèl steeds beleefd te woord gestaan. :?

Uw reactie zegt meer over uzelf dan over het BIV. Veel succes met de procedure.
We zullen het hierbij houden!

Terug naar “Archief”