ik heb een twee weken geleden een aanvraag aangetekend voor 1/5 ouderschapsverlof met aansluitend 1/2 tijdskrediet gedaan.
Morgen, denk ik, dat ze mij willen ontslaan. Daar ik kader ben, werd er bij mijn aanvraag gezegd dat ze 1/2 TK niet willen toestaan (zou niet organisatorisch passen binnen de dienst), over 1/5 kan er gesproken worden. Ik mocht een nieuwe brief afgeven (niet aangetekend) met aanvraag van 1/5 ouderschapsverlof en 1/5 TK. Dit laatste is ook goed voor mij, dus waarom niet.
Nu heb ik gezien in de agenda van chef, dat vooraleer mijn chef met mij wilt spreken hieromtrent, hij een vergadering heeft staan met onze verantwoordelijke HR, als ook zijn baas. Titel van vergadering is overleg gesprek met mij, dus. Ja, ik voel het al aankomen. Plus dat ze hun agenda in de namiddag volledig hebben geblokkeerd ifv mijn gesprek.
Wat zijn mijn rechten, daar mijn ouderschapsverlof en/of TK nog niet werden goedgekeurd per brief?
Daarnaast, heb ik het vermoeden dat, mochten ze mij toch niet ontslaan, hoop doet leven

Kan er iemand mij helpen, morgen heb ik al dit gesprek.