hallo,
ik zit met volgend probleem en weet nie waar terecht
wij hebben elf jaar eigen huis gehad maar da verkocht
daar nooit problemen gehad met wijkagent
mijn man heeft gans zijn leven gewerkt, nooit ene minuut gedopt
de dochter kreeg op 3 jarige leeftijd een agressieve vorm van leukemie
die heeft gevochten tot haar 7, derbovenop zware leverziekte
zoontje heeft astma, en litteken op long van zware longontsteking
daarom dus huis verkocht en in appartement aan zeedijk getrokken van mijn ouders
als voorlopige oplossing om gezondheid te doen beteren
maar ondertussen zitten kinderen op buitenlandse school int zuiden
doordat grootste deel van winter in zuiden doorbrengen essentieel is voor hun gezondheid
elk schooljaar braafjes attesten van school binnengeven in belgie, zijn met alles in orde
man werkt nog in belgie, maar reist heen en weer, die heeft goed akkoord met zijne baas
ik reis ook heen en weer
elke schoolvakantie kids in belgie, dus om de 3 maand
nu het probleem is dat rond mijn man te toen
als ik in buitenland zit, blijft die al es slapen bij zijn meme, sinds pepe gestorven is doen alle kinderen dat regelmatig
als van van dienst is voor depannage, blijft hij bij zijn pa slapen, om snel ter plekke te zijn, die woont naast e17
wijkagent zit ons al 2 jaar lastig te vallen dat mijn man te weinig op appartement zou zijn want buren kenne hem niet
ge moet 100x naar die wijkagent bellen wil hij 1x antwoorden en wil ons amper te woord staan
puur op de buren afgaand, die zeggen mijn man nooit te zien (na werk gaat die bij zijn ma eten en is dus telkens laat thuis, wij hebben ook nog boot, daar zit die ook als eens in weekend) besloot wijkagent ons uit register te schrappen
en nu wil die ons verder nie meer te woord staan
hij vind dat we maar woonst in binneland moeten zoeken dichter bij mijn man zijn werk
maar dat gaat dus niet voor kids
help wie kan ons helpen wat moeten we doen
we verblijven en wonen wel degelijk op appartement, alleen zijn we nie 24 u op 24 thuis
logischt toch
wat nu