Hallo,
Ik zit met een vraagje omtrent de berekening van de vakantiedagen na langdurige ziekte. Ik ben in april 2009 ontslagen tijdens een ziekte-periode. Bij gevolg ontving ik dus een uitkering van de mutualiteit. In totaal ben ik hier 19 maanden afhankelijk van geweest. Moest iemand eraan twijfelen dat ik van het systeem heb willen profiteren : van de 19 maanden ben ik er 17 in dagtherapie geweest in een psychiatrisch centrum. Nu ben ik sedert een maand weer goedgekeurd en ontvang ik dus werkloosheidsuitkering (enfin, als mijn dossier eens in orde raakt toch). Ik ben op zoek naar een nieuwe job, part-time om het haalbaar te houden. Omdat ik geen idee heb wanneer ik werk zal vinden hebben we het risico genomen en een reis geboekt. Nu heb ik me echter laten vertellen dat ik geen enkel recht op verlof zal hebben. Klopt dit? Ik verwacht me absoluut niet aan een volledige periode betaald verlof maar ik dacht dat ik wel recht zou hebben op enkele dagen onbetaald verlof? Kan iemand mij uitleggen hoe het precies zit?
Bedankt