Ik was ervan overtuigd dat de kinderen veilig zouden zijn bij hem maar niets is minder waar.
Hij heeft dus zijn eigen dochter van 13 jaar verkracht.
Hij had er foto's van gemaakt, maar de sd kaart nadien verbrand.
Mijn dochter is een videoverklaring gaan moeten afleggen en ik ben een klacht moeten gaan indienen.
bij mij heeft hij het ook gedaan en daar is ook een klacht van.
Enige waar ik me zorgen om maak is dat hij 'recht' heeft op de kinderen.
Of hij al ondervraagd is, of er een huiszoeking geweest is of iets anders?
Geen idee eigenlijk.
Ik weet met mezelf totaal geen blijf meer.
Hij kan maandag zomaar de kinderen van school gaan halen, omdat ik weiger ze terug naar hem te brengen.
Slachtofferhulp kan geen hulp bieden, advocaat niet, politie niet, parket niet.
Ik sta met mijn rug tegen d emuur.
Er komt een dagvaarding voor een vonnis voor de kinderen vast te leggen, maar dat kan nog wel even duren.
Ik zou ze thuis houden van school, maar na maanden zoeken achter een job kan ik volgende week starten. Ik zou zo graag voor mijn kinderen kiezen, maar feit is gewoon dat ik er met mijn 700 euro uitkering niet kom en het kindergeld en de kinderen ten laste zijn nog altijd voor hem zolang het vonnis niet is uitgesproken.
Iemand een idee hoe lang dit kan duren? Hoe lang het wachten gaan zijn om een vonnis? Hoe lang de politie erover gaat doen om hem te ondervragen en er een rechtzaak van kan komen?
Wat met bewijzen? Het is te lang geleden om een lichamelijk onderzoek te doen (2 maanden geleden en de dochter heeft het me dinsdag pas verteld)
ik ben ten einde raad en kan enkel maar denken aan wraak