#5 , 13 nov 2012 15:17
Wat betreft aankoop huis, mijn kinderen moeten toch ergens wone, dus logisch dat ik bij aankoop van een huis een kamer voor hen voorzie... Als ik alleen was had ik gewoon cash kunnen betalen voor een apartement. Wat ik trouwens van plan was, en dan een huis te huren met de huurinkomsten, om zo financieel risiko te mijden aangezien ik werkeloos ben. Mijn moeder moest zich echter moeien en heeft me onder psychologische druk gezet om toch een huis te kopen. Ja, een grote fout. Maar enkel wie dit zelf meemaakt kan begrijpen hoe zwaar zo'n jarenlange psychologische druk us van inmenging in je leven. In elk geval, ik moet het oplossen nu hé. Ik wil geen nieuw hoger bedrag aanvragen, zonder advokaat lukt dat nooit. En ik geef mijn geld liever uit aan mijn kinderen dan aan een advokaat. Logisch, of niet? In zekere zin kijk ik uit naar het moment dat mijn 2 kinderen volwassen zijn, want zelfs als ik financieel problemen heb, kan mijn ex me eindelijk niets meer zeggen. En ben ik echt vrij te doen wat ik wil, wat we meer vrijheid zal geven om aan een fatsoenlijk inkomen te werken! Ik heb een brief van zijn advokaat toen de dochter uit eerste huwelijk 18 werd, omdat hij het alimentatie geld wou stopzetten. IK heb hierover een nieuwe vraag geformuleerd.